Pilot
Zooey Deschanel wciela się w rolę Jess Day, młodej kobiety, która po odkryciu, że jej wieloletni chłopak ją zdradza, przenosi się do mieszkania na poddaszu. Odtąd mieszka z trzema współlokatorami - mężczyznami.
Zooey Deschanel wciela się w rolę Jess Day, młodej kobiety, która po odkryciu, że jej wieloletni chłopak ją zdradza, przenosi się do mieszkania na poddaszu z zamieszkiwanego przez trzech mężczyzn – drażliwego barmana Nicka, kobieciarza Schmidta i zasadniczego trenera personalnego Winstona. W pierwszym odcinku, chłopaki próbują pomóc Jess stanąć na nogi i wrócić do randkowania.