Isle of Dogs
Kiedy wszystkie psiaki z Megasaki City zostają zesłane na rozległą Wyspę Śmieci, 12-letni Atari Kobayashi wyrusza w niezwykłą podróż w poszukiwaniu swojego psa ochroniarza, Spotsa.
Wizjonerski reżyser Wes Anderson opowiada historię Atari Kobayashiego, 12-letniego podopiecznego skorumpowanego burmistrza. Kiedy wszystkie psy z miasta Megasaki zostają zesłane na rozległą Wyspę Śmieci, Atari wyrusza na poszukiwanie swojego psa ochroniarza, Spotsa. Z pomocą nowo poznanych kundelków rozpoczyna epicką podróż, która zadecyduje o losie i przyszłości całej prefektury.