Iwájú: A Day Ahead
Filmowany na trzech kontynentach „Iwájú: A Day Ahead” przedstawia historię założycieli panafrykańskiej firmy komiksowej Kugali, którzy spełnili marzenie, tworząc oryginalny serial animowany we współpracy z Walt Disney Animation Studios. Film został stworzony przez ABC News Studios i Walt Disney Animation Studios.
Nakręcony na trzech kontynentach film dokumentalny „Iwájú: A Day Ahead” przedstawia historię założycieli panafrykańskiej firmy komiksowej Kugali, którzy spełnili marzenie, tworząc oryginalny serial animowany we współpracy z Walt Disney Animation Studios. Film został stworzony przez zespół ABC News Studios i Walt Disney Animation Studios. Ten sam zespół pokazał wcześniej w filmie dokumentalnym „Chcę uwierzyć snom: jak powstawała Kraina lodu 2”, że wszystko jest możliwe, gdy utalentowane osoby wykorzystają nadarzającą się okazję.