Jeden dzień w Disneyu
„Jeden dzień w Disneyu” to pełnometrażowy film dokumentalny przedstawiający fascynujące i inspirujące historie dziesięciorga niesamowitych ludzi współtworzących magię Disneya. Oczami dyrektora generalnego, Boba Igera, obserwujemy bohaterów: legendarnego animatora, człowieka, który projektuje następną generację superbohaterów Marvela, i Robin Roberts z „Good Morning America”. Film ukazuje dzień z życia każdego z nich, skupiając się na ich poświęceniu i kreatywności, pokazując innowacyjność i dążenie do doskonałości, które są synonimem Disneya. Niezależnie od tego, czy jest to pierwsza hiszpańska produkcja Króla Lwa w Madrycie, czy ochrona najbardziej zagrożonych gatunków zwierząt, każdy z bohaterów ma misję – uczynić świat lepszym miejscem, z pomocą odrobiny magii Disneya. Narratorem filmu jest Sterling K. Brown.