Kandahar
Frank nie bawi się w subtelności, przesłuchując Micro. Brutalne wspomnienia z tajnych misji rzucają światło na przeszłość Franka.
Przesłuchując Micro, Frank przekonuje się, że ten chce mu pomóc doprowadzić do zguby ludzi, którzy im obu zniszczyli życie. Do Franka wracają wspomnienia tajnej operacji wojskowej, w której „agent Orange” wydał rozkaz egzekucji agenta Departamentu Bezpieczeństwa Krajowego, Ahmeda Zubaira. Micro został zaangażowany w zatuszowanie sprawy, kiedy znalazł nagranie z morderstwa. Teraz on i Frank muszą odkryć prawdziwą tożsamość osoby, która za tym stoi.