Keegan-Michael Key na polach lawy
Bear Grylls przylatuje na jetpacku po Keegana-Michaela Keya, rozpoczynając ich pełną adrenaliny przygodę na islandzkich polach lawy.
Jak w filmie science fiction, Bear Grylls przylatuje na jetpacku po Keegana-Michaela Key'a, rozpoczynając ich pełną adrenaliny przygodę na islandzkich polach lawy. Od niebezpiecznego zejścia po linie ze stromego, 60-metrowego klifu po wymagającą wytrzymałości wspinaczkę z zaciskami, Keegan-Michael przekracza granice wytrzymałości psychicznej i fizycznej w prawdziwie zmieniającym życie doświadczeniu.