Koncert orkiestry dętej
Sfrustrowany dyrygent Miki musi radzić sobie z nieznośnym sprzedawcą orzeszków i flecistą Kaczorem Donaldem, który chce zagrać piosenkę o indyku. Gdy wybrzmiewa uwertura „Wilhelma Tella”, koncert przerywa uderzenie cyklonu.
Sfrustrowany dyrygent Miki musi radzić sobie z nieznośnym sprzedawcą orzeszków i flecistą Kaczorem Donaldem, który chce zagrać piosenkę o indyku. Gdy wybrzmiewa uwertura „Wilhelma Tella”, koncert przerywa uderzenie cyklonu. Kreskówka odniosła ogromny sukces i przyniosła popularność Kaczorowi Donaldowi. Znalazła się także w jubileuszowej kompilacji z 1974 roku. Jest ulubioną kreskówką dyrygenta Arturo Toscaniniego.