Książę Persji: Piaski czasu
Jerry Bruckheimer i Disney prezentują zrealizowaną z wielkim rozmachem, spektakularną przygodę w klimacie „Piratów z Karaibów", która przenosi widza do mitycznej Persji. Zawadiacki książę Dastan (Jake Gyllenhaal) i niepokorna księżniczka Tamina (Gemma Arterton) muszą strzec magicznego sztyletu. Kto wejdzie w jego władanie, zyska moc cofania czasu i z łatwością zawładnie światem. Zaskakujące zwroty akcji, popisy kaskaderskie i trzymające w napięciu ucieczki, sprawią, że serce będzie ci łomotało jeszcze długo po napisach końcowych.