Księga dżungli. Opowieść Mowgliego
Opowiedziana z punktu widzenia Mowgliego kontynuacja filmu animowanego z 1967 roku opowiada historię o tym, jak chłopiec stał się szczenięciem, a następnie mężczyzną. Poznaj jego przyjaźń z Baloo i jego przebiegłą walkę z najstraszniejszym zwierzęciem dżungli, groźnym i mściwym tygrysem Shere Khanem.