Księżniczka na lodzie
Walt Disney Pictures przedstawia „Księżniczkę na lodzie”, wzruszającą komedię utrzymaną w duchu „Pamiętnika Księżniczki” z Michelle Trachtenberg w roli głównej. Siedemnastoletnia Casey (Trachtenberg) jest molem książkowym, który nieoczekiwanie odkrywa w sobie pasję do jazdy figurowej na lodzie. Zamiast zgodnie z wolą matki rozpocząć naukę na Harvardzie, Casey postanawia pójść za głosem serca i spróbować sił w ukochanym sporcie. W filmie występują także Joan Cusack, Kim Cattrall oraz Hayden Panettiere. „Księżniczka na lodzie” to zabawna, optymistyczna historia, która z pewnością roztopi twoje serce.