Przeznaczenie / Skaczmy
Dostarczyciel Paul odkrywa, jak niezwykle ważna dla Danville jest jego praca, odwiedzając kolejno dom Fineasza i Ferba, siedzibę Spółki Z.Ł.O. Dundersztyca oraz kwatery agencji w specjalnym odcinku widzianym jego oczami. Pojawiają się również Miłosie z muzycznym akompaniamentem. / Zainspirowany urządzeniem antygrawitacyjnym Ferba, Fineasz uznaje, że fajnie byłoby zawiesić sieć trampolin w Danville. Przypadkowo Fretka również zostaje dotknięta działaniem wynalazku i zaczyna lewitować w jadalni na oczach rodziny Jeremiasza, próbując zachować twarz. Tymczasem doktor Dundersztyc ma pomysł na urządzenie, które zmusza do mówienia prawdy i testuje je na zawsze szczerym Abrahamie Lincolnie.