Iluzja
Więzy łączące Victorię i Conrada zostają poddane próbie, kiedy ci przysięgają sobie lojalność i wzajemne oddanie. Tymczasem wszystkowiedzący Mason Treadwell bada tajemnice, które Emily i Amanda starają się przed nim ukryć.
Więzy łączące Victorię i Conrada zostają poddane próbie, kiedy ci jeszcze raz przysięgają sobie lojalność i wzajemne oddanie. Tymczasem wszystkowiedzący Mason Treadwell bada tajemnice, które Emily i Amanda starają się przed nim ukryć. Nolan pyta Padmę, dlaczego poprosiła Daniela o kontrakt Davida Clarke'a. Jack ponownie otwiera swój bar.