Kuzyn Kaczora Donalda
Do Kaczora Donalda przyjeżdża z wizytą żarłoczny kuzyn Gąsior Gus, który niemalże wygryza swojego gospodarza z domu. Kiedy bezpośrednie metody pozbycia się wiecznie głodnego lokatora zawodzą, Donald ucieka się do desperackich środków, by go przegonić.