LA 92
W 25. rocznicę zamieszek w Los Angeles film „LA 92” przedstawia widzom rzadkie archiwalne nagrania z tego niespokojnego czasu.
25 lat po tym, jak werdykt ogłoszony w procesie Rodneya Kinga wywołał w Los Angeles falę protestów, aktów agresji i grabieży, film „LA 92” przedstawia widzom rzadkie archiwalne nagrania z tego niespokojnego czasu. Producentami filmu są dwukrotny zdobywca Oscara Simon Chinn oraz laureat Emmy Jonathan Chinn, a reżyserii podjęli się nagrodzenia Oscarami Dan Lindsay i TJ Martin. Film przestawia wydarzenia z 1992 roku z wielu różnych perspektyw, wnosząc świeże spojrzenie na ten ważny moment, którego echo nie cichnie do dziś.