Bitwa o Anglię
Latem 1940 r. wojska Hitlera od Wielkiej Brytanii dzielił jedynie kanał La Manche. W jaki sposób Brytyjczykom udało się odeprzeć niemiecki atak?
Latem 1940 roku, po zajęciu Francji, wojska Hitlera dzieliła od Wielkiej Brytanii jedynie cieśnina Oceanu Atlantyckiego. Potężna Luftwaffe rozpoczęła bombardowanie, które miało zmusić Brytyjczyków do poddania się, zniszczyć RAF i przygotować grunt pod inwazję. Spoczywające na dnie kanału La Manche wraki samolotów i statków pokazują, w jaki sposób wyspiarzom udało się odeprzeć niemiecki atak i obronić kraj przed Hitlerem.