Spór o Czarnego Łabędzia
Archeolodzy i poszukiwacze skarbów walczą o złoto i srebro warte ponad pół miliarda dolarów. Kto wygra spór o Czarnego Łabędzia?
Największy skarb, jaki kiedykolwiek znaleziono pod wodą, trafia na pierwsze strony gazet na całym świecie, ale wkrótce pojawia się pytanie, kto jest faktycznym właścicielem wartego pół miliarda dolarów skarbu o tajemniczym kryptonimie „Czarny Łabędź”? Uznając, że to jeden z najcenniejszych zabytków tego kraju, Królestwo Hiszpanii chce przejąć skarb i pozywa firmę Odyssey Marine Exploration, która go wydobyła. Podczas gdy obie strony walczą w sądzie w Tampie, szybko staje się jasne, że nie wszystko takie, jak nam się wydaje...