Ostatni klaps
Kiedy prowadzący program, Bobby Mann, umiera w tajemniczy sposób, Castle jest przekonany, że doszło do przestępstwa. Kobieta zaproszona do programu Bobby'ego uwodzi Castle'a.
Castle pojawia się w programie typu talk-show, by promować swoją najnowszą książkę pod tytułem "Heat Wave". Podczas przerwy na reklamy, gospodarz programu, Bobby Mann, zwierza się Castle’owi, że ktoś próbuje go zabić. Następnego dnia zostaje znalezione ciało mężczyzny. Patolog stwierdza, że śmierć nastąpiła z przyczyn naturalnych. Castle stara się przekonać Beckett, że to morderstwo. Pewna hollywoodzka gwiazdka, która była gościem w programie Manna, uwodzi Castle’a.