Kosmiczna przygoda Część 1 (Część 1 z 2)
W Dzień Przygody profesor daje przyjaciołom z klubu mapę kosmosu! Ukrywa jedyny w swoim rodzaju skarb na tajemniczej planecie, a przyjaciele z klubu mają go odnaleźć!