Wielka ucieczka
Walter pomaga magikowi–amatorowi w odnalezieniu jego asystenta, który zaginął po wykonaniu sztuczki znikania. Trop prowadzi do operacji fałszowania pieniędzy. Tymczasem Isabel pomaga Leo w pilnowaniu Willi.
Magik–amator Preston Miller prosi Waltera o pomoc w odnalezieniu jego asystenta, który zaginął po ambitnej sztuczce znikania zakończonej klęską. Z pomocą agentki specjalnej Judy Green, Walter i Leo odnajdują tropy, które prowadzą ich do operacji fałszowania pieniędzy. Leo prosi Isabel o pomoc w odszukaniu Willi.