Zero zasad
Życie rodzinne wymyka się spod kontroli, gdy Michael postanawia pozwolić dzieciom robić, co im się podoba.
Życie rodzinne staje się nie do zniesienia, gdy Michael postanawia pozwolić dzieciom robić, co im się podoba. Claire spóźnia się na autobus do szkoły, ponieważ Michael jej nie budzi. Następnie Michael rozjeżdża porzucony na podjeździe rower Juniora, który blokuje mu wyjazd. Dzieciaki w końcu przyznają, że zasady są ważne i że ich przestrzeganie świadczy o tym, że doceniają to, co tata dla nich robi.