La Luna
„La Luna” to ponadczasowa bajka o młodym chłopcu, który wchodzi w dorosłość w najbardziej osobliwych okolicznościach. Dziś jego tata i dziadek po raz pierwszy zabierają go do pracy. W starej drewnianej łodzi wypływają daleko w morze, a gdy ląd znika im z oczu, zatrzymują się i oczekują. Na małego chłopca czeka wielka niespodzianka, gdy odkrywa niezwykłą profesję swojej rodziny. Czy powinien pójść za przykładem taty czy dziadka? Czy będzie w stanie znaleźć własną drogę pośród ich sprzecznych opinii i tradycji?