Mężczyzna w ścianie
Brennan i Angela wychodzą razem do klubu i wdają się w bójkę, podczas której Brennan kopie jednego z uczestników tak, że ten wpada w ścianę. Przebita na wylot ściana ujawnia zmumifikowane zwłoki i torbę z metamfetaminą.