Le censeur des rêves
Każdej nocy Kontroler i jego zespół moderują sny Yoko. Każdej nocy dokładają wszelkich starań, by zatuszować bolesne myśli, które wyłaniają się z jej podświadomości. Jednak pewnej nocy nic nie idzie tak, jak zaplanowali.