Le Mans '66
Film oparty na prawdziwej historii, w którym wizjonerski projektant samochodów Carroll Shelby i nieustraszony kierowca Ken Miles stają do walki z samochodami wyścigowymi Enzo Ferrari w Le Mans w 1966 roku.
Matt Damon i Christian Bale wcielają się w role głównych bohaterów filmu o walce FORD kontra FERRARI, opartym na prawdziwej historii wizjonerskiego amerykańskiego projektanta samochodów Carrolla Shelby'ego i nieustraszonego kierowcy urodzonego w Wielkiej Brytanii Kena Milesa, którzy wspólnie budują rewolucyjny samochód wyścigowy dla Ford Motor Company i stają do walki z czołowymi samochodami wyścigowymi Enzo Ferrari w 24-godzinnym wyścigu Le Mans we Francji w 1966 roku.