LEGO Gwiezdne wojny: Kroniki Yody - Nalot na Coruscant
Luke Skywalker wie, że jest tylko jeden sposób, aby powstrzymać atak Imperium: śmiały atak na Coruscant w celu odzyskania holokronów.