LEGO Gwiezdne wojny: Przerażające historie
Po awaryjnym lądowaniu na Mustafar, Poe i BB-8 poszukują pomocy w dawnym zamku Darth Vadera. Na miejscu spotykają chciwego Hutta, rezolutnego mechanika i byłego sługę Vadera – Vaneé, który opowiada im trzy historie związane z legendarnymi łotrami z różnych epok Gwiezdnych Wojen.
„LEGO Gwiezdne wojny: przerażające historie”, to halloweenowy hołd oddany Ciemnej Stronie Mocy. Po wydarzeniach z filmu „Gwiezdne Wojny: Skywalker. Odrodzenie” Poe i BB-8 muszą awaryjnie lądować na planecie Mustafar, gdzie spotykają chciwego Hutta Graballę, który nabył dawny zamek Darth Vadera i chce go przerobić na ekskluzywny hotel. W oczekiwaniu na naprawę X-winga Poe, BB-8 i Dean (rezolutny chłopiec, który pracuje u Graballi jako mechanik) zapuszczają się do w głąb zamku w towarzystwie sługi Vadera - Vaneé. Po drodze Vaneé opowiada im trzy historie związane z legendarnymi łotrami z różnych epok Gwiezdnych Wojen. Okazuje się, że jest to częścią złowrogiego planu, który już dawno zrodził się w jego głowie. Poe, Dean i BB-8 będą musieli stawić czoła swoim lękom, powstrzymać powracające pradawne zło i szczęśliwie wydostać się z planety.