The Trash and the Snake
Raylan wypowiada wojnę śmiertelnie niebezpiecznym ludziom, którzy wymuszają zmianę właściciela najcenniejszej nieruchomości w Harlan. Tymczasem Boyd i Duffy szukają szalonego włamywacza, który pomoże im wykonać brudną robotę.