Bez głowy i bez torby
Kolejnym punktem, który Randy próbuje wykreślić z listy Earla, jest zrujnowanie wakacji jego rodziców - pozostawienie w ich domu torby pełnej marihuany, którą chłopcy znaleźli w ciężarówce, a którą następnie znaleźli ich rodzice.
Gdy Earl wciąż jest w śpiączce, Randy i Joy postanawiają kontynuować skreślanie pozycji z listy Earla, aby przyspieszyć jego powrót do zdrowia. Rodzice Earla wyjechali na wakacje i zostawili dom Earlowi i Randy'emu. Wracając wcześniej z lotniska przez opóźnienie lotu, znajdują w domu torbę pełną marihuany. Carl, ojciec Earla, jest wściekły i niszczy wszystko. Dopiero po powrocie Earl, Joy i Randy zastają w domu wściekłego handlarza narkotyków z bronią w ręku, który żąda zwrotu całej torby pełnej marihuany. Carl niechętnie, ale nie mając innego wyjścia, odkupuje całą marihuanę od miejscowego dilera, Circusa. Co zrobi Randy, aby zmienić tę sytuację? A może tylko Earl poradzi sobie z tym zadaniem, po prostu wysłuchując ojca?