Pan Mądrala
Hope wykazuje obiecujące oznaki bycia dziecięcym geniuszem, a Jimmy chce wrócić do szkoły i zdać maturę. Jimmy jest zaskoczony, że jego były nauczyciel z liceum, pan Swift, prowadzi zajęcia i nadal sprawia Jimmy'emu problemy. Burt i Virginia martwią się, że Jimmy może zostać najmądrzejszy w rodzinie, więc postanawiają też przystąpić do egzaminu.