Lighthouse Lesvos
Ten godzinny dokument przedstawia wolontariuszy Lifeguard Hellas stacjonujących w okolicy latarni morskiej w Molivos i w Strefie 5 na wyspie Lesbos, gdzie pomagają uchodźcom przedostającym się przez Morze Egejskie. Ukazuje ich motywacje, doświadczenia i wyzwania, rzucając światło na światowy kryzys uchodźczy i ich odważne wysiłki na rzecz ratowania życia pośród sił natury.