Sztuka znikania
Zarządca funduszu inwestycyjnego staje przed sądem za defraudację miliardów dolarów należących do inwestorów, ale zostaje porwany sprzed sądu. Następnie pojawia się nagranie, na którym sfilmowano jego zabójstwo. Czy to możliwe, że sfingował własną śmierć?
Zarządca funduszu inwestycyjnego staje przed sądem za defraudację miliardów dolarów należących do inwestorów, ale zostaje porwany sprzed budynku sądu, chociaż Tommy i Adam mają dbać o jego ochronę. W następującym po tym wydarzeniu chaosie samochód, w którym jedzie porwany bankier, przejeżdża uczestnika protestu przed budynkiem sądu, a potem pojawia się nagranie, na którym sfilmowano zabójstwo finansisty. Czy to możliwe, że sfingował własną śmierć? Megan zbliża się do poznania prawdy na temat swojego ojca.