Lilo i Stich 2: Mały feler Sticha
Stich przystosowuje się do życia na Hawajach i wszystko idzie gładko – dopóki nie zacznie dokonywać spustoszeń przez swój feler. Teraz wszyscy muszą stanąć na wysokości zadania, aby uratować swojego zabawnego przyjaciela.
Twoje ulubione postacie powracają w chwytającej za serce komedii o łączeniu przyjaciół i rodziny – nawet gdy światy wydają się ich dzielić. Zanim pozostałe 625 eksperymentów wylądowało na Hawajach, Stich żył dobrym życiem; pomagał nawet Lilo pójść w ślady matki, gdy przygotowywała się do wielkiego konkursu hula na wyspie. Ale kiedy Stich łapie feler, ten idealny świat idzie w rozsypkę. Teraz będzie potrzeba Lilo, Nani, Jumby i całej hawajskiej rodziny, by uratować ich zabawnego małego przyjaciela.