Gdy mały lisek, imieniem Tod, trafia na farmę, szybko zaprzyjaźnia się z Miedziakiem, rozkosznym szczeniakiem z sąsiedztwa. Kiedy Miedziak zaczyna uczyć się roli psa myśliwskiego, jego najlepszy kumpel staje się zwierzyną do wytropienia.