Love at First Sight
Dzień z życia 70-letniego Arthura, który zakochuje się w swojej pięknej współpensjonariuszce Ruth. Ta z pozoru prosta historia miłosna w zabawny sposób prowadzi do cudownie słodko-gorzkiego zakończenia.