Trudne wybory
Cristina poznaje rodziców Burke'a. Stażyści walczą o przywrócenie Izzie. Addison bierze wolne od obowiązków szpitalnych. Pacjentka korzysta z dnia, który może być ostatnim dniem jej życia.