Luxo Jr.
Dziecięca lampka znajduje piłkę do zabawy. Wszystko to jest fajne i ekscytujące, dopóki piłka nie pęka. Kiedy starsza Luxo myśli, że jej dziecko się już uspokoi, Luxo Jr. znajduje większą piłkę.