Lwy afrykańskie
Elma i Alfred Milotte, uznani eksperci w dziedzinie dzikiej przyrody, spędzili trzy lata na równinach Afryki, filmując cykl życia lwa. Badają relacje łączące lwy i inne zwierzęta afrykańskiego płaskowyżu.