M*A*S*H - Goodbye, Farewell and Amen
„Goodbye, farewell and amen” to ostatni odcinek emitowanego przez wiele lat i cieszącego się uznaniem serialu opowiadającego o lekarzach z mobilnej jednostki medycznej M*A*S*H podczas wojny w Korei.
„Goodbye, farewell and amen” to ostatni odcinek emitowanego przez wiele lat i cieszącego się uznaniem serialu opowiadającego o lekarzach z mobilnej jednostki medycznej M*A*S*H podczas wojny w Korei. Wojna prawie dobiegła końca, choć jednostka 4077. wciąż jest przeciążona liczbą ofiar. Hawkeye zostaje wysłany do szpitala psychiatrycznego pod opiekę doktora Sidneya Freedmana, który szuka przyczyny jego publicznego załamania psychicznego. Pozostali członkowie kompanii, podczas operowania rannych, snują plany o swoim życiu po wojnie. Hawkeye wraca do obozu, gdy wreszcie zostaje ogłoszone zawieszenie broni. Jednostka 4077. organizuje imprezę. Wszyscy po kolei wyjeżdżają, z wyjątkiem tych, u których pozostanie w Korei było najmniej prawdopodobne: Klingera, który poślubił Koreankę. Obóz już niemal opustoszał. Hawkeye odlatuje helikopterem, spoglądając w dół na gigantyczne „Do widzenia” ułożone z kamieni, pozostawione przez starego przyjaciela B.J., który za bardzo bał się pożegnania.