Szmaty dla bogaczy
Iggi zgubił mapę monolitów, którą widziała tylko Alice. Iggi zaprasza ją więc na pierwszą w życiu „randkę”, aby zdobyć od niej lokalizacje momnolitów.
Iggi gubi swoją mapę monolitów, która zostaje zafarbowana, a następnie zaszyta w sukience, którą szyje Bella. Alice była ostatnią osobą, która ją widziała, więc tylko ona wie, co na niej było. Iggi zaprasza ją więc na „randkę”, aby uzyskać od niej te informacje. Alice panikuje, że to pierwsza randka w jej życiu, więc Bella robi z niej podwójną randkę. Alice spotyka się z Iggim, a Bella z Cameronem – podczas gdy tak naprawdę powinno być odwrotnie. Ta randka będzie katastrofą.