Marvel One-Shot: Niech żyje król
Po wydarzeniach z Iron Mana 3 Trevor Slattery jest bohaterem owianym złą sławą. Jest też zamknięty w więzieniu o zaostrzonym rygorze. Na szczęście jego nowy profil przyniósł mu sławę i ochronę wewnątrz – aktor z chęcią zgodził się na szczegółowy wywiad z dokumentalistą.