Marvel Studios: Assembling a Universe
W tym ekskluzywnym, premierowym odcinku dokumentalnym widzowie zagłębiają się w świat Marvel Cinematic Universe bardziej niż kiedykolwiek wcześniej, obserwując z pierwszego rzędu powstanie Marvel Studios, twórców bijących rekordy popularności filmów i fenomenu kulturowego, oraz Marvel Television. Pierwszy telewizyjny program specjalny Marvela zawiera ekskluzywne wywiady i materiały zza kulis ze wszystkich filmów Marvela, serii Marvel One-Shots oraz serialu „Agenci T.A.R.C.Z.Y.”. Widzowie zobaczą również przyszłość serialu „Agenci T.A.R.C.Z.Y.” oraz materiały zakulisowe z takich hitów Marvel Studios jak „Kapitan Ameryka: Zimowy Żołnierz” czy „Strażnicy Galaktyki”, a nawet „Avengers: Czas Ultrona”. Niektóre sekwencje lub wzory migających świateł mogą wpływać na widzów wrażliwych na światło.