Matki w mackach Marsa
Dziewięcioletni Milo odkrywa, jak bardzo potrzebuje mamy, gdy zostaje ona uprowadzona przez Marsjan. Chłopiec wyrusza w kosmos, aby ją ocalić. W tej misji pomaga mu Ziemianin o imieniu Gribble i zbuntowana Marsjanka o imieniu Ki.
Wytwórnia Disneya i Robert Zemeckis zrobili najbardziej zwariowany film przygodowy w naszej części galaktyki – Matki w mackach Marsa. Wynieś śmieci, zjedz brokuły – po co komu matka? Dziewięciolatek Milo (Seth Green) przekonuje się, jak bardzo potrzebuje mamy (Joan Cusack), kiedy zostaje ona porwana przez Marsjan, którzy chcą skraść jej matczyność dla własnego potomstwa. W wyścigu z czasem i tlenem jego wyprawa w celu uratowania matki nie ma żadnych granic. Dzięki nieoczekiwanej pomocy Milo znajduje drogę do powrotu do matki – a nawet wiele różnych dróg.