Pay-per-view
Jednostka szuka kolejnego powiązania w sieci seryjnego zabójcy, ścigając ekipę włamywaczy. Alvez i Garcia przekonują Tylera Greena do udziału w wywiadzie poznawczym, który ma pomóc odblokować jego wspomnienia na temat Sicariusa.