Miki obchodzi urodziny
Ekipa Mikiego organizuje mu przyjęcie-niespodziankę, które szybko zamienia się we wspólne muzykowanie na różnych instrumentach. Podczas gdy reszta dobrze się bawi, Goofy zmaga się z wyzwaniem, jakim jest upieczenie tortu.