Wspólny czas
Janet nie jest zachwycona, gdy terapeuta wspiera Michaela, który uważa że ma prawo do czasu tylko dla siebie.
Janet jest zła na Michaela, który uważa, że po czasie spędzonym razem ma też prawo do czasu dla siebie. Tę opinię podzielają doradcy małżeńscy, do których trafiają Janet i Michael, ku frustracji Janet. Junior zastanawia się, czemu Claire chce spędzać czas z nim i jego kumplami.