Miraculum: Londyn. Na krawędzi czasu
Marinette jako Chronodronka łączy siły z Królix i walczy z podróżującym w czasie tajemniczym przeciwnikiem, który zna prawdziwą tożsamość Biedronki!
Żeby ocalić świat przed katastrofą, Marinette zamienia się w Chronodronkę i wspólnie z Królix walczy z podróżującym w czasie tajemniczym przeciwnikiem. Kim jest nowy superzłoczyńca i dlaczego tak bardzo chce poznać prawdziwą tożsamość Biedronki? Marinette musi pokrzyżować mu plany, by ochronić zarówno siebie, jak i cały świat.