Producenci „Stranger Things” przedstawiają inspirującą opowieść o nastolatkach z tajemniczymi zdolnościami, którzy zostali uznani przez rząd za zagrożenie i muszą walczyć o swoje życie – i przyszłość.
Producenci „Stranger Things” przedstawiają inspirującą opowieść o nastolatkach, którzy w tajemniczy sposób nabywają nowe umiejętności i zostają uznani przez rząd za zagrożenie. Ruby, jedna z najpotężniejszych postaci, jakie kiedykolwiek widziano, dołącza do grupy zbiegłych nastolatków, którzy także szukają bezpiecznego schronienia. Wkrótce ta nowo odkryta rodzina zdaje sobie sprawę, że musi zjednoczyć swoje moce, aby odzyskać kontrolę nad własnym losem i ocalić przyszłe pokolenia.