Wonder Woman
Jim odmawia, gdy Cheryl i Dana proszą go, żeby poszedł z nimi do centrum handlowego. Po tym, jak złodziej ukradł torebkę Cheryl, Jimowi włącza się tryb nadopiekuńczości. Najpierw chodzi za nią cały dzień, a potem wynajmuje do ochrony dwa owczarki niemieckie, które rozumieją jedynie komendy po niemiecku.