Muppety w Nawiedzonym Dworze: Haunted Mansion
Światowej sławy śmiałek, Wielki Gonzo, podejmuje najważniejsze wyzwanie w życiu – wraz z Pepe, Królewską Krewetą ma spędzić Halloween w najstraszniejszym miejscu na Ziemi, Nawiedzonym Dworze. W tej muzycznej komedii oglądamy też cały gang Muppetów, z Kermitem na czele. Wcielają się oni w role przerażających duchów – mieszkańców Nawiedzonego Dworu, a w strasznie śmiesznych przygodach towarzyszy im cała plejada gwiazd.