Nocny kierowca
W wyniku szantażu Eliseo zmuszony jest zostać kierowcą Chiary, córki groźnego lokatora. Kiedy Eliseo wyrzuca przyjaciół Chiary, rozzłoszczona dziewczyna niespodziewanie całuje go, a jej przyjaciele robią im zdjęcie. Kiedy jednak Eliseo dostrzega okazję, odwraca sytuację przeciwko szantażystce, by w akcie desperacji zyskać dodatkowe głosy przeciwko projektowi.
Chiara, której ojcem jest Renato Di Lella, groźny członek związku zawodowego z dziewiątego piętra, urządza na dachu imprezę z przyjaciółmi. Eliseo wyrzuca ich, a w ramach zemsty Chiara całuje go, podczas gdy jej przyjaciele robią im zdjęcie. Chiara grozi, że pokaże zdjęcie ojcu, jeśli Eliseo nie zostanie ich kierowcą na ten wieczór. Eliseo nie ma więc wyboru – musi zawieźć Chiarę, jej przyjaciółki i chłopaka, Ramira, do baru, a następnie na imprezę. W międzyczasie Eliseo widzi, jak Chiara całuje się z przyjaciółką Lalą za plecami Ramira. Gdy docierają na imprezę, Chiara usuwa zdjęcie, a Eliseo zostaje zaproszony do środka. Eliseo upija Ramira serią shotów, a kiedy ten zasypia, Chiara wykorzystuje okazję, by zabawić się z przyjaciółką. Nie wie jednak, że Eliseo robi im zdjęcia. Po imprezie Eliseo pokazuje Chiarze zdjęcia i ostrzega ją, by z nim nie zadzierała. Prosi też, żeby przekonała ojca, by zagłosował przeciwko projektowi basenu. Chiara się zgadza, ale gdy Eliseo już czuje smak zwycięstwa, dostaje od dziewczyny zdjęcie ich pocałunku.